Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
lördag 21 juni 2008

Nya headphones.

Yeeah, internetshopping igen..
Den här gången blev det lite WESC stuff. Nya Headphones och en matching polo shirt.

Headphones från sneakersnstuff.

Polo'n hittade jag på sneakersnstuff..

Kollade lite på karmaloop.com och hittade lite stuff, men det får bli en annan gång. Såg också likadana headphones och där kostade de 185 fuckin dollar :O, vilket motsvarar ca 1115 kr!! Och jag hooka mina för 499:-(REA, annars kostar de ca 799).
IAF, Hittade feeetaste t-shirten, check it out:
He go by the name of: Lupe Fiasco
Nä, nu blir det spara cash för en iPod touch när jag kommer hem från Bosnien. Om jag inte slösat allt på alkohol och cigaretter...
Åker om 1 vecka haha liite nice.

0 kommentarer: