Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
tisdag 24 februari 2009

Players Anthem??

Sitter här och blastar gamla godingar, sen kom jag och tänka på; vilken låt får en och känna sig bäst? Fresh helt enkelt? Så nu efter cirka 4 timmars shuffle mellan mina Itunes låtar så har jag bestämt mig!
Outkast - So Fresh, So Clean
Låten är otroligt laid back och instrumentalen utger en upperclass känsla.
REFRÄNGEN!??

Ain't nobody dope as me I'm dressed so fresh so clean
(So fresh and so clean clean)
Don't you think I'm so sexy I'm dressed so fresh so clean (So fresh and so clean clean)
Ain't nobody dope as me I'm dressed so fresh so clean (So fresh and so clean clean)
I love when you stare at me I'm dressed so fresh so clean (So fresh and so clean clean)

Andre 3000 är ett jävla geni! Inte nog med det han råkar även vara gift med misses FRESH herself.

Han klär sig i färger som är högljudda, samtidigt är han otroligt samhällsolik.
Om jag nu skulle
jocka någons fresh, så vore det Andre 3000's...

0 kommentarer: