Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
måndag 2 mars 2009

Jim Jones - NA na Na Na???

HAHAHAHA
Gimme a moment to breathe, seriöst jag sa till Alx förra sommarn: We Fly High är a one hit wonder, då insåg jag inte sanningen bakom mitt inseende! Im like GOD or something...
Jimmy bestämde sig för låten NA NA NA NA NAAA som första singeln till hans 3dje debut album med titeln: Pray IV Reig, som droppas nu till Mars. Men Jims musikalaöra befinner sig någonstans på mars!
Jag vet att Jim aldrig haft ett riktigt bra flow, han rimmar även halv taskigt, men han har alltid haft något bland de vågigaste refrängerna. Mannen bakom dessa vågor var Max.B, Jimmy är körd utan han. Reffrängen är hemsk, instrumentalen är tung och kläderna är FLY.
Pointers till Jimmy för hans klädstil, däremot är jag anti självmordbombare slöjor!?
Lägg även märke till hur Juelz Santana rockar sin fitted, so 90's - Wesley Snipes i White Men Cant Jump ..
Overall så sög låten något likt då Jenna var up n cumin...

Larre's kommentar:
Därifrån jag kommer så sparkade vi ungar som höll på med NA NA NA NA.. Och jag har det kvar i mig så om jag hade haft chansen så hade jag sparkat Jim för den här låten! We fly high var ballin' det här är kick in the balls. En känd rappare som rappar off-beat är katastrof! And Dino "Juelz Santana rockar sin fitted, so 90's - Wesley Snipes i White Men Cant Jump"
Dude, I don't think so. Ingen har rockat sin keps som Wesley. Kanske en enstaka mjölkbonde i Bosnien men fan inte någon annan. Asså att rocka en keps så där är definitionen av fult rockande av keps. Det var allt ifrån mig.
Sidebar: Dubbel-kollade det med kepsen. Det var i Wesley Snipes stuk men det funkar inte riktigt med en fitted. Juelz är a clown. Snubben försöker ha en originell, markant stil men det funkar inte.

1 kommentarer:

Anonym sa...

If he can do it, so can I!