Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
onsdag 4 mars 2009

MARS


BILDEN ÄR IRRELVANT

Mars är en fullspäckad månad för min del och min del är den del som räknas (inte matematiskt).

Imorgon - Min pappa fyller år och för er som inte vet så är min pappas hustle något likt Will Smiths roll i filmen Pursuit Of Happyness. Mannen som offrat allt och gjort allt för att hålla familjen enad. Därför har han huvudrollen i familjen, dess hjärta så att säga <3


Pappa till höger här..


12 Mars
- Då fyller en ny figur i min kompiskrets år, JOEL WHAT IT LOOK LIKE! 19 år är lite utav en oviktig siffra, därför går vi inte in på de men, MEN detta bör firas på lipz eller något?

13 Mars - Kära Resident Evil 5 droppas till xbox konsolen, jag är såld :|

14 Mars - Arabbrölopp?! En viss Abou-Touk gifter sig och vad är på tok? Varför fan går Dino på arabbrölopp? Joo, jag älskar att dansa kolo och araberna har suverän mat.

18 Mars - Timothy Valentine Hellberg, Herr Pappa Betalar fyller 19, hur skall detta firas? I have no idea! På något upperclass stiligt vis förhoppningsvist? :D GRATTIS

26 Mars - Broder Haris BDAY, baby boy :D Den outvecklade Dino, Haris killen som har samma hobbyn och intresse som storebrodern :D Love you too death <3

BRB ska förbereda mig själv mentalt....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, klart du inte kan missa mitt bröllop :D 14 mars smälller de!!!!!!!!

Good Girl sa...

Färgspäckat schema dude! Good Luck :)