Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
söndag 1 mars 2009

Move in to Move on!

Idag hjälpte jag Timothy och Sofia med förflyttningen till den nya lägenheten vid stan. Av någon kuslig anledning fann jag det roligt, kan bero på att det är det allra närmaste till Montenegro som jag nu upplevt i år.. Då jag ständigt SLAVarbetar för ingen lön till nära släktingar i Montenegro, jag antar att det är innebörden av att födas som JugoSLAV? hehe he.. he.. Så vad gör jag efter att jag kommit hem och sett på Kanyes VH1 performance? Joo, jag äter Mantier (montenegrisk maträtt) och pumpar Edo Maajka (bosnisk superhjälte)! Avis? om inte? YOU SHOULD BE
Anyways I wish Timo o Fia best of all lucks i den nya lägenheten!

0 kommentarer: