Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
tisdag 3 mars 2009

Studio?

Hoppas verkligen på att köpa hem en studio snart, jag jobbar och samlar men ständigt går pengarna åt på annat - kläder, videospel och teknik, THIS IS BULLSHIT. Jag måste ha en studio till sommaren, det känns som jag lever samma rutin om och om vardagligt. Det tar sakta kål på min kreativitet, jag vill utveckla mina tankar för att uttrycka dem sedan, dessutom har jag något bland de bästa engelska rap lyriken i Sverige.. Vill inte framstå som arrogant men jag är så självsäker i mitt skrivande.. Med metaforer som;
dressed well, I went death to refresh
ice cold up there so I took a deep breath
then jumped over jordan, Im that fly

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ständigt handlar allt ditt om ur swag. Like that :) Lite Knaye i texten kände jag. Men dock äru inget jämnfört med mig :P

Dino sa...

hahah, schysst, nae jag vet jag kan inte hålla ett ljus upp till din lysande begåvning :( du har ju trots allt ett pågående skivkontrakt med Medina?

Anonym sa...

Haha, ne de ska uppträda på Dalabergs Festivalen tillsammans med New kid och Lazee. Och sen massa lokala -.-

Sen kan vi alltid köra en battle på msn !!:P

Good Girl sa...

GRYMT! Håller tummarna för att du lyckas samla ihop till en studio, vad kostar utrustningen du behöver o.s.v? Damn vad du ger mig lust att också, jag har nämligen en OTROLIG kreativitet på rhymes med för jag skriver mycket texter som lätt kan göras om till låtar om man plockar lite här och där. Inte som att mitt blir rap men jag sjunger...

By the way, känn dig som hemma på min blogg nu - you're linked.