Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
söndag 15 mars 2009

Taz Arnold

Jag la märke till Taz nyligen då Kanye West och hans entourage var i Paris inför mode veckan. Min första reaktion var; vem fan är killen i leopard mönstrade tightsen och hitler bootsen?
Så jag googlade runt och fick reda på att han är en artist och konstigt nog så har jag lyssnat på hans låtar omedvetet :| Denna låt bland annat..
Sedan bestämde jag mig för att leta upp hans allra absurda klädnader och visst fann jag ett par..








Visst försöker kändisar ständigt leta efter kläder som är exklusiva, men var fan ifrån får Taz sin inspiration?

Larre:
Vart ifrån får Taz sin inspiration? CRACK! Snubben måste vara obeskrivligt hög för att kunna hitta på något sånt här. Asså jag är inte fördomsfull mot Taz, inte alls. Det handlar bara om logik. Det går inte att komma på sånna grejer utan att vara intoxicated, not a chance! När jag såg den bilden med Ye och Taz i sina leopardbrallor och Hitlerboots så tänkte jag WTF är det med Ye's crew? Well, nu vet ni iaf vem the Weirdo in the Leopard-pants är.

0 kommentarer: