Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
tisdag 10 mars 2009

Wordspit - Joystickmadness @ Platform NYC (Street Wear affär i the Bronx)



Vad kan man skriva om Wordspit? Joo, som det märks så är han väldigt lik Papoose röstmässigt. Osignad hype, grym, bra, galen rappare från Brooklyn, NYC.
Ett mixtape släpps förhoppningsvis inom kort och det kommer att heta:
The Coolest B-Boy Stance
Fler låtar från Wordspit kan ni hitta på hans myspace
Det jag vill säga om Joystickmadness är att låten är sjukt fet. Asså den får mig att minnas då jag var i Vegas hos mina kusiner 01, och jag sprang runt i alla Hotell (MGM, Luxor etc.) och lirade alla de olika arcade-spelen som fanns. Och då snackar vi verkligen att jag var on my Joy Stick Madness och mina quarters flög åt alla håll. Arcade-games ftw haha. Det är nog dags att dra tillbaks dit och köra en Alcoholmadness.

0 kommentarer: