Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
onsdag 1 april 2009

APRIL FOOLS, OCH JAG ÄR THE FOOL!


Kom precis in i klassrummet för att ha efterlängtad naturkunskap. Just nu har vi ett grupparbete så jag tänkte nu är det bara att jobba. Sätter mig bredvid Andreas (The Smart Guy) så kommer läraren in och säger:
- Ja, är alla redo för provet?
Hela klassen sitter ganska så självsäkra och förberedda. Jag börjar svettas, jag hade ingen aning om provet. Så jag frågar:
- Vad fan mannen, jag hade ingen aning om det, när fick vi reda på det? Anton svarar coolt:
- Vi fick ju det på mailen för typ 1-2 veckor sen.
Så satt jag helt kallsvettig och okunnig för att svara på frågorna. Satt i typ 10 min. Då hade majoriteten av klassen redan lämnat in. Jag dog. Jag lämnade in mitt prov där jag hade svarat på en fråga. Så satt klassen och diskuterade. Jag satt och funderade... Vad fan ska jag säga till läraren, man ligger nämligen inte så bra till i kursen så jag försökte komma på någon bra ursäkt.
Efter ett tag så skrek hela klassen:
APRIL APRIL!
Hela klassen, läraren och den nya lärarpraktikanten hade gått med på att lura den dumma jugoslaven i klassen!
Jag upprepade: ERA MAMMOR ASSÅ ERA MAMMOR!
Mycket skratt och svett blev det. shiiiit asså!

2 kommentarer:

Good Girl sa...

HAHAHAH det där var fan roligt! :D thanks for sharing! Lite som i Punked' men känn dig hedrad att de gjorde ett sånt arrangemang kring dig liksom ,)

Min kilkompis försökte lura mig att min visningsbild från stranden kommit ut på "snyggast.se", jag: "nej, bilden har jag varken lagt upp någonstans eller gett någon så det är omöjligt ;)" haha mig lurar man inte ;D

Larre sa...

hahaha fett fett! :D