Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
onsdag 29 april 2009

Kats are feelin my shoes B, literally!




Idag när jag skulle till skolan så stod jag och väntade på en polare som skulle hämta upp mig. Plötsligt så känner jag något vid mitt ben och kollar ner. Det visade sig vara en helt okänd orange katt. Jag tänkte: Muhfucca jag har ingen food :S
Katten började kela med mina helt nya Forces! Jag försökte gå iväg men den följde bara efter och fortsatte kela. Man vet att man är FRESH 2 F*CKING DEATH om en katt börjar kela med dina shoes, lmao!

1 kommentarer:

Good Girl sa...

HAHAHAHA skönaste jag hört/sett.
Du kanske hade på parfym eller något i dom? Jag smörde själv in mina nya vita sneakers med vit skokräm som doftar mint nyligen och jag kan tänka mig de är tilldragande - men för katter? hahaha I don't know :D