Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
lördag 21 februari 2009

Original Sneakerhead since 98


Se vilket ljuvligt par :) Dessa anländer till mig på måndag
Minns då jag först utsattes för min jordanfetish, jag gick i 8an och bodde tillfälligt hos farbror Gago, han skulle ständigt stila med sina Jordan skor och Varsity jackor.
Självklart hade detta ett stort inflytande på mig då jag idag köper ett par sneaks varje 2-3 weeks.
Alla måste ha ett par Jordan 1's, man är ingen Sneakerhead utan ett par?!
I fox with converse, adidas, supras, vans, reeboks men OMG ingen har finessen som Jordans skådar! Med en lång hightop tunga så går de fint med baggy jeans. Samtidigt har de samma slim fit som converse skor, på så sätt har dem det perfekta sneakerfitten för tighta jeans?! Gotsa love em :) / Dino Jasarovic

Buy Here

0 kommentarer: