Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
torsdag 12 mars 2009

HUH? UH

Ja ni, ja du, jag har vart på dåligt humör hela dagen, men nyligen så länkade Laris en tråd från hypebeast och visst fick jag mig ett gott skratt :D
Generös som jag nu är så delar jag självklart med mig skrattet...


OK? Uhm, hur gammal är killen? eller ja, (mannen)? Under den där löjliga kepsen är han nog u-ringad, den typen som lever i sin mammas källare, ungefär två steg ifrån att bli nästa Buffalo Bill..
WTF, tänkte han med posen, egyptiska skrifter? Den tischan är även ur kontext, ser ju ut som han rockar en animerad svensk skogshuggare eller vit rick ross...
Larre:
Asså jag kan fortfarande inte släppa kepsen asså. Hur jävla kul ser den inte ut haha! Jag vill bara hitta personen som designa den och ge han/hon/det en örfil! I'm not gonna front on the jacket though, för den skiten rockar vi bosnier fortfarande no joke! Vi kom med den hit och den stannar här för alltid!



Uhm, you still think Bape is cool?
Detta är faktiskt en försäljare på ebay, som försöker locka konsumenter?
Hurdå tänker ni? Jo, han använde sin "heta" flickvän som lockbete :|
Det Värsta är she looks like a he; SHEMALE, HEBITCH, MANGINA!!!
Larre:
"Ape shall never kill ape" unfortinately human beings killed Bape, no joke på det asså. Det är precis det som hänt. Innan så var Bape ett relativt snyggt och exklusivt märke typ hiphopens Louis Vuitton. Det höll inte länge förrens Soulja Boy marknadsförde sig som the Bape leader och dödade märket in one punch: "I got me some bathing apes!" Efter han blev känd så hade nog varenda kid Fake Bape kläder på sig. Märket produceras fortfarande och säljs väldigt dyrt. Tyvärr så är det inget som köper det längre... förutom Apekid(www.apekid.se)



Jag hoppas dessa killar trodde detta var en halloween dräkt?
För de förstörde sannerligen the flyness i LRG's skullhoodies :|
Frågan kvarstår; VARFÖR FAN DÅ, ROCKAR DE HOODSEN SÅ?
Larre:
Jag har aldrig riktigt tyckt att dessa hoodies vart snygga. Det roliga med bilden är att snubben till höger är så fet att han inte ens kan zippa hela vägen upp. LMAO!



HOW THE FUCK? Detta går emot gravitation...
Larre:
HOW? WHY? HUR KOMMER MAN PÅ DETTA?! OCH VARFÖR FÖRSÖKER MAN SÄTTA DET I TREND?? No words...



Denna wiggern tror säkert att han är superfly i sina Timberland Gucci edition, det märkliga är att dessa skor inte existerar i modevärlden, fake? JA. Resten av klädsen talar för sig själv..
Larre:
Äh jag vet inte. Ser ut som han har tagit min farmors matta och sytt en velour suit.



- Icy Hot Stuntaz = Original Wiggas -
They Icy and Hot vilket är lika med? NEUTRALA
Larre:
Deras "crew-name" är så jävla roligt. Icy-Hot Stuntaz.. Försöker man både vara icy, hot och en stunta så kan det bli en jävligt fet krock precis som ni ser på bilden. de gröna adidas brallorna som snubben har i mitten talar för sig sjävla. I don't even know what he tried to pull off..

1 kommentarer:

Anonym sa...

www.apekid.se finns inte?