Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
onsdag 11 mars 2009

Jag glömde berätta... studiotime b*tch!



Yes Yes Yall, jag var i Stockholm och där köpte jag i stort sett det jag behöver to get my rapping on! Iaintgotshittodo(vi ändrar namnet snart) kommer officiellt vara det FÖRSTA stället jag lägger upp mina "mästerverk". So inom kort börjar allt, jag har haft så mycket nedskrivet som bara väntat på att spelas in på ett beat. Skriver som en galning också så det kommer komma mycket grejer! Förhoppningsvis så skaffar Dino också en studio så kommer det vara shut-down i Swe nojoke!
Oh, och för er som FORTFARANDE INTE förstått så är det 2 bloggare på sidan. Laris(me) och Dino(Dino).

1 kommentarer:

Anonym sa...

A nek je kola na stolu! hahahaha