Veckans Track!

Lost - Coldplay ft. Jay-Z

Visitor Counter

Visitor Counter

Albums/Mixtapes of the Month

Youtube clip of the week!

Jimmy Kimmel @ Black Barbershop
tisdag 17 mars 2009

Long Time No Bloggin

God eftermiddag gott folk, vädret har på sistone varit generös med solljus, så därför har jag varit passiv med "bloggandet".. Vet inte riktigt vad jag bloggar om nu, har inga nyheter ifrån den svarta/mörka världen, Laris har dessutom allting inom kontroll. Well Hell, nu ska jag läsa lite geografi och jag avslutar dagen med ett pass i gymmet, 1.....

6 kommentarer:

Good Girl sa...

Great! Riktigt skönt att det äntligen börjar bli vår så man kan springa ute och känner ett sug för att köra streetbasket... vad gillar ni för sporter? Geografi är rätt soft, själv pluggar jag fysik B och matte D ikväll.

Larre sa...

aight cool cool. Både jag och Dino är baskethuvuden även fast båda har slutat att spela i lag. Plugga på ni, själv så har jag softat hela dagen och kvällen :O

Anonym sa...

Nice! Spelade ni i Sthlm eller var? Skönt med chill :)

Larre sa...

Haha nej nej, jag bor i Kalmar och Dino i Uddevalla. Och du är från Stockholm I guess? Vad sysselsätter du dig med och hur gammal är du etc ?

Good Girl sa...

Ahaaa, damn it annars hade jag tvingat med er att spela lite med mig... ni verkar vara så sköna, roliga och mogna båda två!

Sthlm it is. Jag fyllde 20 i år och pluggar till lite kurser just nu men ska söka in till högskolan i höst. Annars gillar jag att kolla upp/ha det som är nytt i musik/pryl/klädväg, sjunga, skriva, rita, träna, festa och ha kul. Ni då?

Larre sa...

Ok, cool cool! Öhm, Dino får väl berätta vad han gör just nu men det jag vet är att han går sista året i gymnasiet precis som jag. Båda är 18(obviously) och har i princip samma intressen. Och sen gör vi som vanliga 18-åringar gör:
Pluggar och festar. Sen skriver vi båda texter och försöker rappa när vi kan. Jag skaffade precis lite hemmastudio grejer men nu lär jag mig att mixa och så. Så det låtsläpp blir det nog inte förrens om några veckor.
Aja om du vill veta mer så har du min msn: And1_playa_6@hotmail.com
Mail-adressen är jävligt corny men var man And1-fanatiker som liten så..